Recenze Star Trek: Away Team
27.4.2003 17:22
Znáte to, když máte rozehranou nějakou hru a najednou vám spadnou Windows a vy je musíte přeinstalovat? To se vám pak lehce stane, že při odmazávání starých adresářů a souborů zapomenete na uložené pozice v rozehrané hře. Mně se to u Away Team v posledních dvou letech stalo třikrát! Snad nějaké prokletí nebo co. Před týdnem jsem se rozhodl čelit nepřízni osudu bleskovou akcí a po několika dnech a nocích usilovného hraní se mi podařilo tuto taktickou týmovou hru úspěšně dokončit. A co si o ní teď myslím? Pokud vás to zajímá, přečtěte si moji recenzi.

Star Trek: Elite Force 2, část druhá
19.4.2003 13:36
V dnešním pitvání Star Trek: Elite Force 2 se podíváme na čtyři zbraně, které se vám dostanou postupně do ruky a v menší obrazové galérii se vám představí osm dalších postav, se kterými se potkáte ať už v dobrém či zlém. Na závěr si můžete pro svoji pracovní plochu ve Windows vybrat ze čtyř nových tapet.

Star Trek: Elite Force 2
18.4.2003 23:45
Jelikož se vydání 3D akční hry Star Trek: Elite Force 2 blíží opravdu mílovými kroky, ožily oficiální stránky věnované této hře, které (jak již víte) můžete najít na adrese www.st-ef2.com. Stránky sice možná neudělají velkou radost modemistům, protože jsou vytvořeny ve Flashi, ale na druhou stranu jsou velmi zajímavé, takže za návštěvu určitě stojí. Najdete tu informace o příběhu, hlavních prvcích hry i různých módech a modifikacích ve hře více hráčů. Dále pak popisy misí, na které se Hazard Team v průběhu hry vydá, stejně jako informace o hlavních i vedlejších postavách a zbraních. Protože to k tomu přímo svádí, připravil jsem několik nových stránek, které budou průběžně doplňovány, a které vám nabídnou ty samé informace, ovšem v češtině. Pro dnešek tu máme profily prvních dvou členů Hazard Teamu a malé nakouknutí do tří lokací, které ve hře navštívíte. Celé to pak zakončíme čtveřicí regulérních screenshotů.

Recenze Star Trek: Klingon Academy
13.4.2003 18:55
Honza Pánek se rozhodl oživit dění na těchto stránkách svojí recenzí výborného vesmírného simulátoru Star Trek: Klingon Academy, kterou si můžete přečíst na této stránce.

Star Trek: Voyager - The Arcade Game
13.4.2003 11:38
Dnes si můžete přečíst článek, takovou skoro recenzi, o hře Star Trek: Voyager - The Arcade Game. Musím hned předem podotknout, že jsem neměl možnost si tuto automatovou hru zahrát, takže informace, které se zde dozvíte, pocházejí ze zážitků lidí, kteří se s ní seznámili.

A Final Unity - český manuál!
6.4.2003 23:13
Konečně se mi podařilo dokončit poměrně náročný překlad manuálu k výborné adventuře Star Trek: The Next Generation A Final Unity. Tento manuál je se svými 97 stránkami zároveň tím největším, který jsem dosud překládal. Pokud vás zajímá, proč potřebuje adventura skoro stostránkový manuál nebo se na hraní této hry teprve chystáte a nastudování manuálu se vám tak může jedině hodit, neváhejte a stáhněte si tento 937 kB velký PDF soubor. A ještě jednu malou poznámku: I když mi obrázky v manuálu daly hodně práce, zdá se, že to díky konverzi a kompresi z DOC do PDF odnesly nejvíce právě ony. A protože jsem nepřišel na to, jak se s tím poprat, omluvte prosím jejich sníženou kvalitu. Doufám ale, že i tak tento překlad oceníte.

Poznámka k Elite Force 2: V dubnu bychom se měli dočkat několika nových videí, tak se těšte!