Rozhovor s Garym Contim o Star Trek: Legacy
21.4.2008 9:51
V dnes nabízeném rozhovoru s Garym Contim, vedoucím výroby Star Trek: Legacy v Mad Doc Software, časově navážeme na před měsícem zveřejněné interview. Opět se tak dozvíte něco z toho, jak si tvůrci představovali Legacy během jejího vývoje.

Michael Saladino o Star Trek: Hidden Evil
17.4.2008 12:23
V dnešním sáhodlouhém článku od Michaela Saladina, hlavního programátora 3D akční adventure Star Trek: Hidden Evil, se dozvíte, co vše bylo při vývoji Hidden Evil nutné udělat, jak si hru představoval Activision s Paramountem, co se podařilo, co se naopak nepodařilo a spoustu dalších zajímavých informací z první ruky.

Pokud máte v oblibě klasickou adventuru Star Trek: Judgment Rites od Interplay a chtěli byste nahlédnout pod pokličku vývojářům, nechte se Leonardem Nimoyem provést šestnáctiminutovým dokumentem o tvorbě této hry. (thx MickTheMage, StarNET)

Rozhovor se Samem Palahnukem
7.4.2008 17:45
V dnešním rozhovoru se vrátíme hluboko do minulého století a popovídáme si s programátorem a herním návrhářem Samem Palahnukem, jenž má na svědomí i akční arkádu Star Trek: Strategic Operations Simulator. Dozvíte se však i něco o tom, proč Sam začal jezdit v elektromobilu, proč je jeho nejoblíbenějším zvířetem vlk a jak to tenkrát na začátku osmdesátých let fungovalo ve společnosti Sega.

A ještě informace pro ty z vás, kteří rádi nahlíží do zákulisí: Před necelými dvěma týdny bylo oznámeno, že "nové" studio, které vzniklo loni na podzim sloučením vývojářů z The Collective (autoři third person akce The Fallen) a Shiny Entertainment, se odteď bude jmenovat Double Helix. A ještě zajímavější je čerstvá novinka, ve které Rockstar Games oznámili, že koupili vývojářské studio Mad Doc Software a přejmenovali ho na Rockstar New England (Armada III tudíž stále v nedohlednu).