Enterprise: The Game - exkluzivní česká verze!
16.7.2005 8:45
V posledních týdnech jsme usilovně spolupracovali s Davidem Mattesonem, autorem akční vesmírné střílečky Enterprise: The Game, abychom vám dnes mohli přinést exkluzivní a vylepšenou českou verzi této hry. Co všechno jsme pro vás během této zámořské spolupráce připravili, se dočtete na konci původní recenze, kde si také můžete prohlédnout deset nových obrázků, dokumentujících výsledek našeho snažení, a pochopitelně i stáhnout zbrusu novou českou verzi.

ChessMess vypustil do světa čtvrtou epizodu své startrekové herní talkshow Hailing Frequency, kterou si stejně jako všechny předchozí můžete stáhnout z domovské stránky.

Vývojáři Star Trek Online z Perpetual Entertainment spustili provizorní domovskou stránku pro tuto masivní multiplayerovou hru. Doufejme, že nás čeká pravidelný a hutný přísun nových informací, ačkoliv na hru samotnou si ještě hodně dlouho budeme muset počkat.

Hailing Frequency – první startrekově herní podcast
1.7.2005 22:59
Před několika dny mě ds9fan informoval o novém projektu Star Trek Gaming Universe s názvem Hailing Frequency. Jedná se o první audio vysílání, které se věnuje výhradně startrekovým hrám a věcem s nimi souvisejícím. Tvůrcem tohoto projektu je zakladatel STGU, ChessMess, který prozatím odvysílal tři epizody, přičemž každou z nich si můžete stáhnout ve formátu MP3 z domovské stránky tohoto velmi slibného nápadu. Talkshow se pochopitelně vysílá v angličtině a vyposlechnout si první tři díly vám celkem zabere téměř hodinu a tři čtvrtě, takže neváhejte, ať potom nemáte velké zpoždění. A co se kromě jiného dozvíte? Něco z historie Star Trek Gaming Universe, nějaké ty novinky z mod scény, historku o tom, jak se ChessMess vyboural na motorce, jak funguje licencování startrekových her a tak dále. Projekt je zatím v plenkách, takže těch skutečně zajímavých informací z našeho oboru je pomálu, ale nepochybuji, že když se do toho ChessMess opře, tak se svými letitými zkušenostmi dokáže vyšťourat nějaké ty exkluzivní informace ze zákulisí, případně udělat několik audio rozhovorů s vývojáři. Vyzkoušejte, stojí to vážně za to.