Začínáte ve své kajutě na druhé palubě. Přímo před sebou vidíte replikátor, ve kterém si můžete objednat několik druhů jídla a pití. To, co se v replikátoru objeví, neovlivníte a stejně je to jedno. Budete-li si chtít doplnit zdraví (ne brnění), přidá vám každé snědené jídlo a každý vypitý nápoj pět procent k vašemu aktuálnímu zdraví. Rychlejší metodou jak se uzdravit je návštěva Holodoktora na páté palubě. Ten vás hned a téměř bez řečí vyléčí stoprocentně. V návodu budu upozorňovat pouze na věci z mého pohledu důležité. Pokud tak nechcete minout nic zajímavého či zábavného, nezapomeňte vše pečlivě prozkoumat trikordérem. U některých objektů se objeví i jejich název nebo stručný popis, jiné rádoby-aktivní předměty se vyznačují tím, že kurzor zežloutne, když přes ně přejedete trikordérem. DECK 02 – Mess Hall Na stolku vpravo před replikátorem leží PADD s cíli mise, seberte ho. Mezi první sadu úkolů patří: navštívit simulátor, prohlédnout si databázi v astrometrice a získat bezpečnostní přístupové kódy. Na pohovce leží váš osobní deník, který si můžete přečíst. Čtení všech textů ve hře není nezbytnou podmínkou úspěšného dokončení hry, ale alespoň se dozvíte ledacos zajímavého. V této místnosti a ve vedlejší koupelně se budou postupně objevovat nalezené předměty, které si na konci hry budete moci všechny prohlédnout. Teď už ale jděte ven z kajuty. Sedmá vám doporučí, abyste si před infiltrací Forge odpočinuli a odejde pryč. Na chodbách Voyageru potkáte celou řadu osob, se kterými se ale nemůžete zapojit do žádného velkého rozhovoru. Na konci chodby vpravo od vaší kajuty se nachází kajuta Harryho Kima. Abyste se do ní a do kajut ostatních vyšších důstojníků a členů Hazard Teamu dostali, musíte získat přístupové kódy. Vlevo od vaší kajuty se nachází rovněž prozatím uzamčená Neelixova kajuta. Na konci chodby pak najdete jídelnu. Na všech palubách spatříte mapu příslušné paluby, pomocí které se můžete orientovat. Jděte do jídelny. Na stole tu stojí figurka Munroa, kterou seberte. Těchto figurek je po celé lodi rozmístěno devět a vy je všechny musíte najít. Na jiném stole najdete Neelixův PADD o společenských událostech na Voyageru. Neelix řádí v kuchyni, tak za ním zajděte. Na kuchyňské lince leží jeho PADD s recepty. Mrkněte se dozadu do dveří, za kterými na polici najdete nohy Harvesterů. Jednu si vezměte. Po celé lodi je rovněž ukryto jedenáct speciálních předmětů, které také musíte všechny najít. Noha Harvestera je prvním z nich. Nastupte do výtahu a jeďte na můstek. V turbovýtahu si stačí vybrat číslo paluby a kliknout na „Engage“. DECK 01 – Bridge Na můstku najdete Harryho Kima a Chakotaye. Nahoře za Chakotayem, na stanovišti Sedmé, můžete pomocí její konzole vyhlásit červený poplach. Kapitán Janeway vyběhne ze své pracovny a Chakotay poplach nakonec zruší. Pomocí ovládacího panelu mezi sedadlem Chakotaye a Janeway lze spustit autodestrukci lodi. Bohužel je k jejímu spuštění zapotřebí bezpečnostní kód, takže zatím nemůžete experimentovat. Vlevo od hlavní obrazovky se nachází počítačová knihovna. Z můstku zajděte dveřmi v jeho levé části do zasedací místnosti. Na stole se válí krátký Parisův popis epizod kapitána Protona, zpráva o připravenosti Hazard Teamu a stav lodních oprav. DECK 03 – Officers Quarters Na třetí palubě se nachází kajuty důstojníků. Jedinou momentálně přístupnou místností je kancelář komandéra Chakotaye, tak se do ní pojďme podívat. Na pohovce najdete druhou figurku Hazard Teamu, která tentokráte představuje Alexandrii Munro. Komandér má ve svém stole ukryt ovládací panel, pomocí kterého si můžete prohlédnout taktická data o okolních plavidlech a stanicích. DECK 04 – Hazard Ops Čtvrtá paluba je určena především členům Hazard Teamu. Dveřmi po levé ruce vstupte do instruktážní místnosti, kde narazíte na Tuvoka a osobní deník poručíka Fostera. Odsud můžete přejít rovnou do vedlejší šatny, kde lze prozatím otevřít pouze vaše skříňka. Naproti instruktážní místnosti se nachází zbrojnice, kde stále úřaduje Perfecto Oviedo. Můžete si tu nabrat i několik zbraní: phaser, kompresní pušku, scavenger rifle a stasis weapon. Vlevo před dveřmi do simulátoru si můžete prohlédnout výsledky zkoušek na střelnici. Na druhé straně dveří je knihovna zbraní. Vstupte do simulátoru a aktivujte ovládání, čímž splníte první zadaný úkol. Na výběr máte čtyři různé programy, kterými se budu zabývat až na konci virtuální túry. Další místností na této palubě je transportní místnost. Na plošině jsou naskládány bedny, a protože nemáte bezpečnostní kód potřebný k ovládání transportéru, musíte je tu prozatím nechat být. Dveřmi na úplném konci chodby se dostanete do další části této paluby. Když se vydáte za těmito dveřmi vpravo, minete po levici společenskou místnost Hazard Teamu, kde členové Beta týmu nerušeně pokračují v kartách. Za dalšími dveřmi se kromě turbovýtahu nachází i vězení. Stačí stisknout modrý panel na ovládací konzoli, abyste vypnuli silové pole a dostali se ke třetí figurce představující poručíka Fostera. Na druhé straně této paluby najdete záložní nákladní prostor. Sem později přenesete bedny z transportní místnosti, díky čemuž se dostanete k dreadnought weapon ukryté nahoře na regále. Další místnosti čtvrté paluby obývají vaši kolegové z Hazard Teamu, do jejichž kajut se zatím nedostanete. DECK 05 – Sick Bay Na páté palubě je rozmístěno několik silových polí a u jednoho z nich najdete figurku Ricka Biessmana – tedy již čtvrtou figurku v pořadí. K návštěvě pak už zbývá jenom ošetřovna, na které kromě Holodoktora najdete i knihovnu chorob, PADD s lékařskými záznamy členů Hazard Teamu, osobní doktorův deník a také lůžko s uzdravujícím se Fosterem, u kterého můžete aktivovat lékařský skener. V druhé části ošetřovny (v laboratoři) najděte ovládací panel vzadu za rohem a dvakrát ho stiskněte. Otevřete tím márnici, ze které na vás vybafne Rick Biessman, což je v podstatě druhý speciální předmět. DECK 08 – Astrometrics/Cargo Bay Když vystoupíte z turbovýtahu na osmé palubě a vyrazíte první chodbou vpravo, dostanete se do nákladního doku. V něm narazíte hned vpravo za dveřmi na nákladní deník se seznamem uskladněných předmětů. Na druhém konci místnosti se nachází pátá figurka – postavička Chella. Na nepřístupném horním patře můžete spatřit photon burst, ke kterému se ovšem dostanete až po zprovoznění transportéru. Vyjeďte tedy nahoru výtahem, přejděte přes lávku a chodbou se dostaňte až k výtahu do druhého nákladního doku, kde narazíte na Biessmana snažícího se otevřít jeden z kontejnerů. U jednoho z výklenků se můžete začíst do osobního deníku Sedmé z Devíti. Vrátit se bohužel musíte stejnou cestou pomocí výtahů. Na osmé palubě se rovněž nachází Astrometrika se Sedmou, takže ji běžte navštívit. Ještě než se začtete do informací o cizích druzích a planetách, obejděte ovládání této konzole a seberte další figurku znázorňující zborgizovaného Fostera. Aktivací astrometrické konzole splníte druhý zadaný úkol. DECK 09 – Computer Core Na první křižovatce na deváté palubě se vydejte vlevo. Kolem panelu zobrazujícího stav EPS projděte rovně. Na samém konci této chodby narazíte na dveře, za kterými najdete kromě přístupu do Jeffriesova potrubí i Changa s Jurot v důvěrném rozhovoru. Po žebříku slezte o patro níž, vlezte do potrubí, na první křižovatce zabočte vlevo, projděte další místností a dostanete se k počítačovému jádru. Jděte podél zábradlí vlevo a za jedním z rohů narazíte na figurku Changa. Přistupte k ovládacímu panelu počítačového jádra a získejte z něj bezpečnostní přístupové kódy. Tím splníte první dávku úkolů a hned dostanete další: přenést kontejnery z transportní plošiny na palubě čtyři, navštívit palubu patnáct a vypustit raketoplán z hangáru. Vraťte se zpátky do Jeffriesova potrubí a na křižovatce to vezměte doleva. Po žebříku vylezte nahoru a jste na druhé straně deváté paluby, hned vedle turbovýtahu. DECK 10 – Shuttle Bay Jedinou možnou cestou se dostaňte do hangáru. Sjeďte dolů výtahem a na panelech vpravo nejprve aktivujte zadržovací pole (panel vpravo) a poté otevřete dveře hangáru (panel vlevo). Otočte se a vstupte do dveří, které najdete po levé ruce. Hned za dveřmi rozbijte skleněnou výplň, dojděte k poklopu od průlezu a otevřete ho. V tunelu najdete tetryon disruptor. Dírou na druhém konci tunelu spadněte do chodby, vraťte se pár kroků a z jednoho barelu si vezměte osmou postavičku – lékařskou laborantku Juliet Jurot. Pokračujte do další místnosti. Vlevo vidíte ovládání kotvících svorek . Stiskněte panel a svorky uvolněte. Projděte dalšími dveřmi a vylezte nahoru po žebříku vpravo před vámi. Dojděte ke konzoli na druhé straně hangáru a vypusťte raketoplán stiskem modrého panelu. Další úkol je splněn. DECK 11 – Engineering Na jedenácté palubě najdete pouze hlavní strojovnu. Na panelu vpravo před warp jádrem si nechte zobrazit přístupový kód k energetickým relé a na panelu na protější straně strojovny zadejte tento kód do konzole. Vylezte po žebříku nahoru do druhého patra. Vlevo v rohu najdete poslední figurku Hazard Teamu představující Telsiu Murphy. Sejděte po schodech a stiskněte ovládací panel v levé části horního patra, čímž odstavíte warp jádro. Ve strojovně konečně funguje výtah, takže ho klidně můžete vyzkoušet. Vraťte se na čtvrtou palubu a namiřte si to nejprve do šatny Hazard Teamu. Díky přístupovým kódům můžete otevřít všechny skříňky. Zajímavé věci najdete u Odella, který má ve skříňce vyvěšen plakát Elite Force, a u Biessmana, který si zase schovává granátomet. Přišel čas navštívit kajuty kolegů z týmu. V kajutě Austina Changa si můžete přečíst jeho deník a stejně tak i vedle v kajutě Jurot. Chell je sice u sebe, přesto si ale můžete přečíst i jeho deník. Kromě toho v jeho kajutě získáte i několik opravářských světlušek, které si Chell přivezl z lodi Etherianů. V kajutě Ricka Biessmana na vás čeká jeho osobní deník a poslední deník člena Hazard Teamu si můžete přečíst vedle v kajutě Telsie Murphy. Zajděte do transportní místnosti a pomocí ovládacího panelu přeneste bedny z transportní plošiny do záložního nákladního prostoru na této palubě. Předposlední úkol byl splněn. Vyrazte tedy do záložního nákladního prostoru. Vyskákejte nahoru po bednách a z horního patra seberte dreadnought weapon. Vraťte se do transportní místnosti a použijte ovládací panel. Můžete si vybrat místo, kam se chcete přenést. Jelikož už máte bezpečnostní kódy, můžete navštívit můstek a zahájit autodestrukci. Upozorňuji, že jde o nevratný proces! Až se pobavíte, vraťte se zpět k transportéru. Když se přenesete na druhou palubu, můžete prozkoumat Neelixovu kajutu, kde najdete jeho osobní deník a ze skříňky u postele můžete sebrat slavnostní talíř, který vyrobil k výročí připojení se Sedmé z Devíti k posádce Voyageru. Prozkoumat také můžete kajutu praporčíka Kima, kde si můžete opět přečíst jeho deník. Transport na ošetřovnu je zbytečný, radši se přeneste do nákladního doku. Dostanete se totiž na dříve nepřístupné místo, kde se skrývá photon burst. Dolů z lávky pak musíte pěkně opatrně seskákat. Návštěva Astrometriky nemá také příliš velký význam a stejně tak tomu je u hangáru a strojovny. Zbývá tedy pouze poslední položka v nabídce transportéru, pomocí které se dostanete na palubu číslo patnáct a splníte tak i poslední zadaný úkol. Až se přenesete, uvidíte před sebou na konci chodby Dischlerovu hru „Borg Slayer“. Borg Slayer Cílem této hry je zachránit uvězněnou Sedmou z Devíti. Nejdříve si stoupněte na červený čtverec, který otáčí s chodbou před vámi. Jděte vpravo, vyhněte se Borgům, proběhněte opatrně skrz buchar a utíkejte rychle až ke kompresní pušce. Zastřelte oba dotírající Borgy a hned si můžete doplnit energii ve zbrani pomocí terminálu. Je důležité dávat si pozor při střelbě na Borgy a každého vyřídit maximálně dvěma ranami. Když se vám to nepovede, mohli byste mít problémy s jejich schopností přizpůsobit se. Projděte zpět bucharem a zabte další dva vojáky. Vraťte se k prvnímu červenému čtverci a stoupnutím na něj otočte chodbu do původní podoby. Projděte skrz ní až k rozpraskané zdi a vyhoďte ji do vzduchu. S kompresní puškou zaútočte na Borgy, kteří se ale již brzy přizpůsobí. Seberte tedy scavenger rifle a postřílejte zbývající útočníky. Tato druhá skupina je ale nebezpečnější v tom, že střílí energetické paprsky a není tedy smrtící pouze zblízka. Na posledního Borga ale stejně budete potřebovat fígl. Vmanévrujte ho do blízkosti barelu a barel rozstřelte. Výbuch zničí i přihlížejícího vojáka. V případě potřeby si doplňte zdraví a pak zničte generátor silového pole. Vraťte se k nejbližšímu červenému čtverci a šlápněte na něj. Nově nasměrovanou chodbou projděte až k plynovým výparům. Mezi výpary v klidu projděte – není třeba žádné zběsilé akce. Až zmizí pára před vámi, proběhněte a tímto způsobem projděte na druhou stranu. Za výpary zahněte vpravo a ještě jednou vpravo. Na konci chodby najdete energii do scavenger rifle. Vraťte se zpátky, proti sobě uvidíte rozpraskanou zeď. Zdemolujte ji. Za ní se nachází dvě laserová dělíčka, která musíte zničit pro případ, že by se vám nepovedl následný přeskok. Na dělíčka platí nejlépe sekundární mód scavenger rifle. Až je vyřídíte, přeskočte přes mezeru na druhou stranu. Dojděte až k zadní stěně místnosti, kde najdete výtah, který vás vyveze o patro výš. Postupujte chodbou, na jejím konci seberte stasis weapon a s ní zabte tři útočící Borgy. Až se přiblížíte k červenému čtverci, objeví se před vámi další Borg, takže na něj buďte připraveni. Poté, co stoupnete na červený čtverec, se nejen otočí schody před vámi, ale také zajede kamenná deska za vámi. Vystoupejte chodbou až nahoru, kde postřílejte nabíhající příslušníky Druhu 8472. Stoupněte na zelený čtverec, čímž rozpohybujete druhý výtah. Vraťte se k výtahu, kterým jste vyjeli nahoru a sjeďte s ním dolů. Přejděte k druhému výtahu a vyjeďte zase nahoru, kde sešlápněte další zelený čtverec. Tím se zbavíte kamenného bloku, který vám bránil v cestě k Sedmé a můžete ji dojít zachránit. Vyhoďte do vzduchu druhý generátor silového pole a Sedmá se přenese pryč. Vaše cesta ale ještě nekončí. Vyjděte ven z vězení druhou stranou, přeskákejte přes schody k photon burstu. Seberte ho, seskočte dolů na zem a druhým výtahem vyjeďte nahoru. Projděte skrz deaktivované silové pole, vyřiďte nepřátelské Borgy photon burstem a stoupněte na červený čtverec. Vraťte se zpátky dolů výtahem, projděte skrz vězení a přes schody a vyvýšenou plošinu přeskákejte až na druhou stranu. Zpátky na patnácté palubě projděte dveřmi vlevo. Ze zdi seberte plaketu Ravenu, která je posledním, jedenáctým speciálním předmětem. Na stolku leží osobní deník Andrewa Dischlera. Úplně vpravo, přímo proti mapě paluby, najdete ovládání podvozku, pomocí kterého můžete podvozek vysunout. Najděte výtah a jeďte na palubu tři. Zbývá prošmejdit kajuty vyšších důstojníků. V kajutě B’Elanny Torres najdete její osobní deník, ten má ve své kajutě i komandér Chakotay, kapitán Janeway, nadporučík Tuvok i Tom Paris. V Parisově pokoji navíc najdete na jeho posteli ležet pistoli kapitána Protona. Úspěšně jste splnili všechny úkoly, takže se vraťte do své kajuty na palubě dvě a pokochejte se pohledem na svoji sbírku. Holografické programy 1. Tranquil Garden Relaxation Program Z proklamované relaxace nebude nic. V okamžiku, kdy na druhé straně zahrady seberete kompesní pušku, se začnou po jednom objevovat zelené příšerky. Nepárejte se s nimi a všechny je vystřílejte. Až budete hotovi, najděte Boothbyho, který bude někde předstírat péči o rostliny, a zabte ho! Vyklube se z něj maskovaný příslušník Druhu 8472, kterého vyřiďte stejným způsobem. Program ukončíte stisknutím ovládacího panelu poblíž startu. 2. Firing Range Vaším cílem v tomto programu je sestřelit všechny terče. Nic víc, nic míň. 3. Paris – Captain Proton 2/Alpha The Labyrinth of Despair Jedna z epizod dobrodružství kapitána Protona. Dr. Chaotica zajal Constance Goodheart a vy ji musíte zachránit. Vaší jedinou zbraní je pistole kapitána Protona. Jděte rovně, vystupte nahoru po schodech a přes lávku dojděte k ovládacímu panelu. Tím pustíte energii do výtahu. Sejděte dolů pod schody a vyrazte vpravo. Vyjeďte nahoru výtahem a pokračujte soutěskou vpravo. Projděte pod lávkou a stiskněte další ovládací panel, kterým energii opět vypnete. Vyjděte nahoru a zamiřte k vratům. Protože jsou zavalené, budete muset vyběhnout po skále vlevo vedle nich. Seshora uvidíte mezi bednami pod vámi první nepřátele – Chaoticovy vojáky. Pamatujte si, že k jejich eliminaci je zapotřebí dvou přesných výstřelů. Neváhejte a vyřiďte je. Z brány sklouzněte opatrně při levém okraji. Na strážnici vlevo hlídají další dva vojáci – eliminovat. Když sejdete dolů na plošinu s bednami, spatříte vlevo v dálce dalšího strážného, kterého bez lítosti odstřelte. Na křižovatce se dejte vlevo a držte se při pravé straně. Za strážnicí před vámi čeká další voják, nenechte se jím zaskočit. Přibližte se k lávce, a až budete moct, sestřelte strážné v okénkách nahoře před vámi. Vpravo od jejich pozice stojí ještě jeden strážný, nemazlete se s ním. Vraťte se zpět na křižovatku a vydejte se druhou soutěskou. Dejte si pozor, protože za prvními schody vlevo se skrývá nervózní strážný. Po jeho odstranění pokračujte bez obav pořád za nosem až k postrannímu vchodu do budovy. Hned po vstupu dovnitř vyřiďte strážného vpravo u konzole a dejte si pozor na jeho dva kolegy. Dveřmi se dostanete na lávku lemovanou elektrickými výboji. Neváhejte a odstřelte strážného na druhém konci lávky a poté i další dva vojáky v okně vlevo od dveří na druhém konci lávky. Přejděte lávku a vstupte do další části komplexu. Vlevo za dveřmi se nachází terminál pro doplnění energie ve zbrani. Postupujte chodbou vpravo a zbavte se strážného vlevo za rohem těsně před vstupem na další lávku. Přejděte ji a v další budově si dejte pozor na vojáka vpravo za rohem stojícího přímo u terminálu pro doplnění zdraví. Ale předtím, než tento terminál použijete, ještě vyřiďte dva další strážné za rohem vlevo. Sjeďte dolů výtahem. Ještě za jízdy sestřelte vojáka stojícího u konzole před vámi a připravte se na útok zleva zepředu od jeho dvou kamarádů. Ovládacím panelem, u kterého stál první voják, otevřete dveře dole mezi skalami. Seběhněte dolů po schodech a vydejte se vlevo skrz dveře a do vrat po levé ruce. Hned za nimi vpravo čeká bystrý strážný, tak buďte ve střehu. Pokračujte mezi skalami, po schodech nahoru a pořád rovně. Dávejte si bacha, protože vpravo nahoře číhají dva strážní. Po jejich smrti spatříte dalšího vojáka v tunelu pod Chaoticovou sochou, odstřelit. Povšimněte si rovněž terminálu pro doplnění zdraví po vaší levici. Vstupte do tunelu před vámi. The Evil Stronghold of Dr. Chaotica První nepřítel na vás čeká za dveřmi. Jeho smrt však neunikne pozornosti jeho kolegy vlevo nad schody, který se na vás rozeběhne – jeho chyba. Vyjděte nahoru po schodech a za dveřmi si dejte velký pozor na ostřelovače přímo nahoře před vámi. Další útočníci mohou přiběhnout zleva i zprava, takže buďte opatrní. Vpravo pod místem, kde stál ostřelovač, se nachází terminál doplňující energii ve zbrani a na druhé straně ostřelovačova postu najdete terminál pro doplnění zdraví. Vyražte směrem vpravo. Za druhým rohem vlevo svedete velkou bitvu se skupinkou strážných, po kterých nakonec zbyde jen terminál pro doplnění energie ve zbrani na pravé stěně. Chodbou jděte dál, až se dostanete na křižovatku. Vlevo se vrátíte zpět k terminálům pro doplnění zdraví a energie ve zbrani, takže se tam v případě potřeby vraťte. Cesta dál ale vede po schodech. Stráže mohou být dole vpravo za rohem ještě před schody, někteří seběhnou dolů po schodech a pár jich může ještě čekat nahoře nad schody. Vyjděte nahoru po schodech, mezi dveřmi naproti vám bude číhat další strážný. Zbavte se ho a vyřiďte i trojici strážných za dveřmi. Hned za dalšími dveřmi se nelekněte útočícího vojáka. Jděte vlevo a postřílejte další trio strážných v chodbě po levé ruce. Vlevo za rohem uvidíte terminál pro doplnění zdraví i energie ve zbrani. Dejte si ale pozor na dva strážné v chodbě vpravo. Za dveřmi na konci této chodby najdete konečně Constance Goodheart. Nejprve budete muset vyřídit Chaoticova robota Satana a posléze i samotného Dr. Chaotica. 4. Murphy – Klingon Compound Vaším cílem v této misi je získat zpět zcizený federální PADD. Pusťme se do toho. Dojděte do zatáčky a zastřelte Klingona pochodujícího po chodbě vlevo. Projděte kolem jeho stanoviště a dejte se vlevo až k ovládacímu panelu, který stiskněte. Za vámi se odemknou dveře. Otočte se, seberte isodisium vpravo vedle dveří a běžte dopředu. Hned za odemčenými dveřmi na vás zaútočí další Klingon. Zabte ho a vyjděte dalšími dveřmi ven na prostranství. Dostanete se do menší přestřelky. Vlevo za bednami hlídkují dva Klingoni, přímo před vámi jsou za bednami další dva a poslední jistí celé prostranství z horní lávky. Nebojte se nic a dejte jim co proto. Na konci nádvoří vlevo se nalézá druhé isodisium a na zadní straně pravé stěny najdete terminál pro doplnění zdraví. Prostředními nebo pravými dveřmi vražte do další místnosti a vybijte tři Klingony. Velké dveře vlevo vedou do míst, kde jste už byli, takže se zase vraťte ven a vyskákejte nahoru po bednách u pletiva. Pletivo přeskočte, seskočte dolů a seberte třetí isodisium. Vylezte nahoru po žebříku a přejděte po lávce až na její konec. Tam seskočte dolů a dveřmi vstupte dovnitř. Nejprve si dojděte po lávce vpravo pro čtvrté isodisium a pak se vydejte na druhý konec této lávky, kde zahněte vpravo a seberte páté isodisium. Slezte dolů po žebříku a panelem před sebou vyplněte silové pole vpravo. Jděte ale chodbou vlevo a na jejím konci si to vpravo za rohem vyříkejte s pěti Klingony. Seberte šesté isodisium a ovládacím panelem vlevo od něj deaktivujte další silové pole. Ihned vzbudíte pozornost dvou Klingonů, které eliminujte. Na konci místnosti se nachází transportér, vlevo před ním ještě terminál pro doplnění zdraví. Přetransportujte se. Projděte dveřmi a vyřiďte Klingona vpravo od vás a pak i jeho dva společníky dole. Přeběhněte po trámu na druhou stranu místnosti, zabijte Klingona vlevo ve vaší rovině a pak dorazte i Klingona dole v místnosti. Za trubkami se zmocněte sedmého isodisia a po dalším trámu přeběhněte k zábradlí, které přeskočte. Stiskněte ovládací panel vlevo otevírající přístupovou šachtu k PADDu. Tím na sebe poštvete Klingona, který vyběhne z dveří za vámi. Vyřiďte to a vstupte do těchto dveří. Za nimi najdete terminál pro doplnění zdraví. Známou cestou se vraťte k transportéru, vlezte však do potrubí vpravo před ním. Slezte dolů po žebříku a v následující místnosti se zbavte obou Klingonů. Ovládacím panelem na druhé straně místnosti odstraňte silové pole a vlezte do šachty. Dole v šachtě seberte poslední isodisium a vylezte po žebříku nahoru. Ze stolu před vámi seberte hledaný PADD. Pravým ovládacím panelem vypněte silové pole a postřílejte tři Klingony. Levým ovládacím panelem otevřete únikové dveře za vámi, do kterých vstupte. Martin Kovář, Star Trek Games.CZ Přidáno: 4.2.2003 Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Voyager Elite Force Expansion Pack najdete zde. |