Jaké herní modifikátory budou k dispozici ve hře více hráčů?
Modifikátory pro různé módy jsou: Disintegration, Action Hero, Auto-Handicap, Weapon Score, Control Points, Power Struggle, One Flag, Elimination a na konec Specialties. Ne všechny modifikátory mohou být použity s každým módem nebo spolu navzájem. Nové modifikátory a módy fungují následovně:
Auto-Handicap: V tomto módu hra automaticky znevýhodňuje hráče, kteří ve velké míře překonávají ostatní. Zásahy takového hráče způsobí méně poškození.
Weapon Score: V tomto módu získáte víc bodů za používání zbraní, se kterými je těžší zabít. Například, jestliže použijete Quantum Burst, dostanete za zabití pouze dva body. Jestliže použijete phaser, získáte za zabití více bodů.
Control Points: Po celé mapě je několik kontrolních bodů. Váš tým se musí pokusit obsadit a ovládat co nejvíce těchto bodů.
Power Struggle: Úkolem každého týmu je zničit singularitu druhého týmu a přitom bránit svoji vlastní. Hráči mohou pomocí trikordéru opravovat singularitu svého týmu.
One-Flag: V této verzi Capture the Flag existuje pouze jedna vlajka uprostřed mapy. Musíte ji vzít a donést do základny nepřítele, abyste získali bod.
Bomb Diffusion: V tomto módu se oba týmy snaží položit bombu v základně druhého týmu. K položení nebo zneškodnění bomby budete muset použít svůj trikordér na místo, kam bomba patří, resp. kde bomba je. Pro tento typ hry jsou volitelné následující modifikátory: Disintegration a Specialties.
Můžete odhadnout, s kolika modely a skiny hráčů bude EF2 vydána?
Hra bude vydána s přibližně 25 modely postav pro hraní ve hře více hráčů. Je to dobrá směs různých ras včetně lidí, Borgů, Klingonů, Ferengů, Nausikánců, Attrexianů, Idryllů a několika dalších.
Bude EF2 sledovat statistiky hráčů podobně jako v modu OSP (Orange Smoothie Productions), který je k dispozici pro Q3/RtCW?
Ne. EF2 nesleduje statistiky hráčů jako mod OSP pro Q3/RtCW.
Bude k dispozici hlasovací menu podobně jako v RtCW?
Ano. EF2 podporuje hlasování o změně mapy, vykopnutí nechtěných hráčů ze serveru a změně časového limitu. Také používáme preventivní opatření k blokování spammingu při hlasování.
Bude EF2 obsahovat předvytvořené hlasové zprávy jako v RtCW a UT2K3 pro zlepšení týmové komunikace?
Ne. V EF2 nepoužíváme předvytvořené hlasové zprávy pro týmovou komunikaci. Máme klávesové zkratky pro předdefinované hlasové výkřiky pro každou postavu, ale to jsou jediné hlasové zprávy.
Divácké programy jako Half-Life TV a WolfTV jsou docela oblíbené. Máte v plánu mít něco takového v Elite Force 2?
Ne. V EF2 momentálně neplánujeme tento prvek podporovat.
Bude k dispozici předřazené rozhraní pro administrátory serveru?
Žádné unikátní předřazené rozhraní neexistuje. Vyhrazený server můžete spustit buď v rámci hry nebo přes příkazovou řádku. Je to velmi podobné Q3A nebo EF1.
A nakonec, uvolní Ritual anebo Activision po vydání hry nové prvky pro komunitu EF2?
Ano. Po vydání produktu máme v plánu uvolnit nástroje pro tvorbu levelů. Tyto nástroje budou téměř identické s těmi, které byly použity při vývoji hry. Über Tools využívají upravenou variantu Radiantu. Součástí vydaných nástrojů bude i rozsáhlý Game Development Kit.