Rozhovor o hře více hráčů v Star Trek: Elite Force 2

Jaké herní modifikátory budou k dispozici ve hře více hráčů?

Modifikátory pro různé módy jsou: Disintegration, Action Hero, Auto-Handicap, Weapon Score, Control Points, Power Struggle, One Flag, Elimination a na konec Specialties. Ne všechny modifikátory mohou být použity s každým módem nebo spolu navzájem. Nové modifikátory a módy fungují následovně:

Jaké třídy (a jejich příslušné schopnosti) budou zastoupeny v modifikátoru Specialties?

Třídy a schopnosti jsou uvedeny níže:

Nezapomeňte prosím, že toto vše se může změnit s tím, jak hra prochází dalším herním testováním a vyvažováním.

Jaké power-upy budou k dispozici v multiplayeru EF2?

Ve hře více hráčů jsou k dispozici následující předměty:

Můžete odhadnout, s kolika modely a skiny hráčů bude EF2 vydána?

Hra bude vydána s přibližně 25 modely postav pro hraní ve hře více hráčů. Je to dobrá směs různých ras včetně lidí, Borgů, Klingonů, Ferengů, Nausikánců, Attrexianů, Idryllů a několika dalších.

Bude EF2 sledovat statistiky hráčů podobně jako v modu OSP (Orange Smoothie Productions), který je k dispozici pro Q3/RtCW?

Ne. EF2 nesleduje statistiky hráčů jako mod OSP pro Q3/RtCW.

Bude k dispozici hlasovací menu podobně jako v RtCW?

Ano. EF2 podporuje hlasování o změně mapy, vykopnutí nechtěných hráčů ze serveru a změně časového limitu. Také používáme preventivní opatření k blokování spammingu při hlasování.

Bude EF2 obsahovat předvytvořené hlasové zprávy jako v RtCW a UT2K3 pro zlepšení týmové komunikace?

Ne. V EF2 nepoužíváme předvytvořené hlasové zprávy pro týmovou komunikaci. Máme klávesové zkratky pro předdefinované hlasové výkřiky pro každou postavu, ale to jsou jediné hlasové zprávy.

Divácké programy jako Half-Life TV a WolfTV jsou docela oblíbené. Máte v plánu mít něco takového v Elite Force 2?

Ne. V EF2 momentálně neplánujeme tento prvek podporovat.

Bude k dispozici předřazené rozhraní pro administrátory serveru?

Žádné unikátní předřazené rozhraní neexistuje. Vyhrazený server můžete spustit buď v rámci hry nebo přes příkazovou řádku. Je to velmi podobné Q3A nebo EF1.

A nakonec, uvolní Ritual anebo Activision po vydání hry nové prvky pro komunitu EF2?

Ano. Po vydání produktu máme v plánu uvolnit nástroje pro tvorbu levelů. Tyto nástroje budou téměř identické s těmi, které byly použity při vývoji hry. Über Tools využívají upravenou variantu Radiantu. Součástí vydaných nástrojů bude i rozsáhlý Game Development Kit.

Původní rozhovor na Ritualistic: zde

Martin Kovář,
Star Trek Games.CZ
Přidáno: 16.6.2003

Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Elite Force 2 najdete zde.