Rozhovor se Stevenem Peelerem a Jerrym Keehanem o Star Trek: Elite Force 2

Ritualistic: Jaký je aktuální stav vývoje hry více hráčů?

Ritual: Multiplayerová část EF2 je v podstatě hotová. V současné době jen doděláváme lesk a vybalancováváme hru. Všechny naše multiplayerové módy hrajeme neustále dokola, abychom si byli jisti, že jsou co nejzábavnější a nejvyváženější, a odezva z tohoto testování může ještě před vydáním hry vyústit v malé změny.

Ritualistic: K jakému pocitu z multiplayeru míříte? Rychlé akci á la Quake 3: Arena, nebo realistickému boji jako v Medal of Honor: Allied Assault?

Ritual: Tempo hry více hráčů v Elite Force 2 je srovnatelnější s herním stylem Quake 3. Tím chci ale zároveň říct, že Elite Force 2 působí svým vlastním unikátním dojmem, zčásti díky široké nabídce zbraní dostupných hráči.

Ritualistic: Jaké herní módy budou ve hře obsaženy?

Ritual: Při vydání hry bude ve hře zahrnuto mnoho známých herních módů multiplayeru. Elite Force 2 obsahuje Holomatch, Team Holomatch, Capture the Flag a One Flag CTF. Kromě toho máme v plánu zahrnout unikátní módy, jako jsou Control Points, Domination, Power Struggle a Bomb Diffusal.

Ritualistic: Můžete nám říct víc o módu Plasma Bomb Diffusal?

Ritual: Cíl módu Bomb Diffusal v EF2 je jednoduchý: zničte základnu druhého týmu a zajistěte, aby oni neudělali to samé vám. Tento mód je velmi rychlý a k poražení nepřátel vyžaduje dobrou týmovou spolupráci.

Ritualistic: Ve hře jsou také obsaženy herní modifikátory jako Power Struggle a Auto Handicap. Jak budou fungovat?

Ritual: V módu Power Struggle se váš tým snaží zničit „singularitu“ energetického zdroje nepřátelského týmu, zatímco svoji singularitu udržuje nedotčenou. Abyste zničili singularitu, musí jí váš tým způsobit dostatek poškození. To není tak snadné, jak to zní, protože nejenže bude tým protivníků svoji singularitu bránit, bude ji i moci opravovat svými trikordéry. Prvek Auto Handicap umožňuje serveru z(ne)výhodňovat hráče, kteří hrají nad úrovní nebo pod úrovní výkonu zbytku bitevního pole tím, že sníží nebo zvýší množství poškození, které jejich zbraně způsobují. Samozřejmě že je toto nastavení zcela volitelné.

Ritualistic: Budou moci hráči hrát proti botům?

Ritual: Samozřejmě! Elite Force 2 obsahuje množství zábavných a vyzývavých botů, každý se svou vlastní úrovní dovedností a svou vlastní obtížností.

Ritualistic: Promluvme si o multiplayerových arénách. S kolika arénami bude hra vydána?

Ritual: S finální verzí hry bude vydáno přibližně třináct multiplayerových map a všechny z nich podporují různé herní módy. Jako vždy se toto číslo může během dolaďování hry změnit.

Ritualistic: Jsou tyto arény většinou překonvertovaná prostředí původních map hry pro jednoho hráče?

Ritual: Všechny multiplayerové mapy v Elite Force 2 jsou specificky navrženy pro multiplayerovou stránku hry.

Ritualistic: Bude ve hře více hráčů k dispozici trikordér? Pokud ano, k čemu bude sloužit?

Ritual: Trikordér se dočká využití v některých unikátních multiplayerových módech EF2. Hráč s ním bude moci aktivovat a deaktivovat bomby v módu Bomb Diffusal, jakož i opravovat singularitu svého týmu v módu Power Struggle.

Ritualistic: Použijete proti cheatování při bitvách Punkbuster nebo podobný software?

Ritual: Ještě jsme se nerozhodli, jaká opatření přijmeme, abychom snížili online cheatování v Elite Force 2. S postupujícím testováním vyřešíme tuto otázku později.

Původní rozhovor na Ritualistic: zde

Martin Kovář,
Star Trek Games.CZ
Přidáno: 16.2.2003

Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Elite Force 2 najdete zde.