Jmenuji se Patrick Bowman a vystupuji pod přezdívkou „Kewk“. V říjnu si odbudu svůj čtvrtý rok v Activisionu. Můj momentální titul zní „Výrobní tester“. Pracoval jsem téměř na každé FPS střílečce, kterou vydal Activision, včetně EF1, kde jsem byl hlavním testerem hry více hráčů. Ale co je nejdůležitjší… mám rád úskoky do stran!
Když mi bylo poprvé řečeno, že pojedu do Texasu pracovat s Ritualem, byl jsem velmi nadšen. Nestává se každý den, abyste spolupracovali s tak nadaným vývojářským týmem, jako je Ritual.
Jsem tu nyní už třetí týden (chápejte to tak, že ne tři týdny v kuse) a budu s nimi spolupracovat, dokud nedokončí beta verzi. U projektu zůstanu, dokud nebude hotov, ale zbývající čas už budu trávit doma v Activisionu. Ti, kteří letos jedou na E3, mohou spoléhat na to, že tam budu tento titul ukazovat.
Můj běžný den v Ritualu
12:00 – Čas na oběd. A protože Activision hradí moje obědy, tak obvykle jím v té nejdražší restauraci v okolí… Jen si dělám srandu, PingEnvy. (PingEnvy je přezdívka producenta Elite Force 2, Douga Pearsona – pozn. Kovi)
15:30 – Setkání s týmem ohledně problémů zmíněných ve zprávách. Diskuze o tom, které z nich lze v betě akceptovat a které ne.
16:00 – Stáhnu si ze sítě aktualizované/nové herní soubory. Projdu všechny chyby, které byly opraveny, abych se ujistil, že jsou skutečně opraveny a že nezpůsobily chyby nové.
Takže mojí prací v Ritualu je najít problémové části hry (chyby), informovat o nich a zajistit, aby byly opraveny. Celý den mi tým dává různé úkoly. Jon nebo Chris za mnou obvykle přijdou a řeknou mi, abych vyzkoušel určité mise. Jindy za mnou přijdou někteří programátoři a já je musím informovat o chybách.
Když dokončím misi, jsou mé zprávy vytištěny. Ty skončí na zdi, kde se na ně podívají autoři map, divně zamručí a vrátí se zpět ke svým stolům, aby opravili problémy. Jestliže mají jakékoliv obtíže s pochopením chyb, přijdou za mnou a já jim je vysvětlím.
Pracovat tady a vidět všechen ten postup, kterého je dosaženo, když tu jsem, přináší velké zadostiučinění. V uplynulém týdnu procházel vývojářský tým všechny možné chyby, dokud nebyly opraveny, a pak ještě jednou. Když jde o kvalitu jejich hry, vydají ze sebe tihle kluci to nejlepší. Jestliže začít v deset ráno v neděli a skončit ve čtyři v noci v pondělí neznamená vydat ze sebe to nejlepší, tak pak nevím, co už to je. Je úžasné, jak jsou tihle kluci obětaví, aby vydali dokonalou, zábavnou a vizuálně působivou hru. Například Tetryon Gatling Gun dostal nový vzhled a vypadá stokrát lépe než dřív. Vím, že všichni budete hrou VELMI ohromeni, až vyjde.
Ritualistic by rádi poděkovali Patricku „Kewk“ Bowmanovi za to, že napsal tento článek. Jestliže se v plné verzi objeví nějaké chyby, určitě se ti ozvem.