Rozhovor s Garym Contim o Star Trek: Legacy
23.3.2008 18:07
Dnes se opět podíváme na to, co všechno nám v jednom ze starších rozhovorů sliboval vedoucí výroby Star Trek: Legacy Gary Conti.

Rozhovor s Daronem Stinnettem o Star Trek Online
16.3.2008 19:14
Zatímco řada herních médií neustále spekuluje o tom, kdo po Perpetualu pokračuje ve vývoji MMORPG Star Trek Online, my se dnes podíváme na starší rozhovor s výkonným producentem Daronem Stinnettem z Perpetual Entertainment. Vězte, že nejde o tak zbytečnou záležitost, jak by se možná mohlo na první pohled zdát.

Rozhovor s Michaelem Raymond-Judym o Star Trek: Voyager Elite Force
7.3.2008 12:12
Dnes si můžete přečíst rozhovor s návrhářem úrovní Michaelem Raymond-Judym z Raven Software nejen o práci na prvním dílu Elite Force, ale i o tom jak se k tomuto povolání dostal, jak se za poslední léta změnil přístup k designování levelů atd.

A ještě doplníme, že podle aktuálních informací by vesmírná strategie Star Trek: Conquest měla do Evropy dorazit dřív, než bylo původně oznámeno - konkrétně už 14. března.

Krátce o Star Trek: Conquest a Star Trek: Legacy
4.3.2008 10:38
Jak už jsme předeslali, Star Trek: Conquest se téměř s půlročním zpožděním probojuje do Evropy. V předešlém příspěvku zmíněná evropská/britská pobočka společnosti Bethesda Softworks tak nese první ovoce. Ačkoli jsme v to už ani pomalu nedoufali - vzhledem ke kvalitám hry a prodejům předešlých startrekových titulů, které na starém kontinentě pomáhal sub-distribuovat Ubisoft - akčně dobyvatelský budgetový titul se začne prodávat už 28. března. Datum uvedení přitom platí pro celý evropský trh a obě verze - PS2 i Wii. Otázkou je, zda-li shodná bude i cena. Za oceánem byla Wii verze Conquestu citelně dražší, ačkoli oproti "portu" pro PlayStation nepřinášela téměř žádnou další přidanou hodnotu vyjma originálního ovládání.

A v optimistickém duchu budeme pokračovat i další čerstvou novinkou ze startrekových herních luhů a hájů. Ačkoli momentálně vývoj jakýchkoli nových komerčních titulů (snad s výjimkou Star Trek Online) spí, hry minulé se chystají sklízet vavříny. Zdá se vám to být trochu přitažené za vlasy? No, asi máte pravdu, mírně přeháníme. Pravdou ovšem je, že poměrně prestižní internetový magazín Game Industry News nominoval nevydařený "blockbuster" Star Trek: Legacy na Hru roku (Game of the Year Awards) v kategorii nejlepší soundtrack. My k tomu dodáváme, že poměrně zaslouženě, ačkoli zneužití původní hudby pro další startrekové tituly Bethesdy pověsti skladeb nemálo uškodilo. Naneštěstí, pokud se podíváme na další nominované, je zřejmé, že Legacy velkou šanci nemá. Proti dílu Mad Doc Software, respektive skladatelského dua Rod Abernethy & Jason Graves, totiž stojí takové hudební klenoty jako Guitar Hero III: Legends of Rock, Rock Band a především pak geniální soundtrack z megahitu Bioshock. (mr.spock)