Bridge Commander logo

Tipy & triky od Preaxe a Species 8472

Epizoda 1:
Návod odmítám psát, jelikož vás provede sám kapitán Picard.
Doporučuji se naučit ovládání lodi, budete ho potřebovat.
Taktéž i zaměřování cílů a poškozování specifických systémů lodí.
Taktéž se naučte přidělovat systémům více energie, bude se to hodit.

Epizoda 2
Mise 1:
Po příletu do systému Vesuvi zamiřte ke Geki Colony.
Poté, co předáte zásoby (Orbit a Hail), obdržíte volání o pomoc.
Po nudném rozhovoru zamiřte do systému Beol.
Ihned zaměřte přátelskou loď (Karoon), zapněte Tractor Beam a dejte Intercept.
V průběhu letu dejte Red Alert.
Chvíli poté, co chytnete Karoon do vleku, na vás zaútočí romulanský Válečný pták (Warbird).
Až odletí pryč, shlédnete další nudný rozhovor a dostanete další úkol.
Zamiřte z pole ven a leťte do systému Serris.

Mise 2:
Až dorazíte do systému Serris, dejte Scan Area.
Udržujte Green Alert, jinak vás odhalí.
Nastavte kurs k Serris 2 a leťte tam.
Opět dejte Scan Area.
Nastavte Orbit Moon1.
Ve vzdálenosti asi 47 km zastavte (zmáčknutím nuly). (Přesněji řečeno poté, až vám oznámí, že interference už nebudou.)
Opět Scan Area.
Vyberte ferengský Krayvis.
Konečně můžete dát Red Alert.
Vyberte cíl Warp Engines.
Dejte Disable.
Až zničíte warp motory, shlédněte rozhovor s ferengským kapitánem.
Objeví se Cardassiané, které zničte.
Po skončení boje a rozhovorech s Ferengem a admirálem Liu, zamiřte k Biranu Station.

Mise 3:
Po příletu k Biranu Station shlédněte menší animaci (jak rád bych zabil Brexe).
Až Cardassiané zaútočí na stanici, dejte Target at Will a Destroy.
Poté, co je zničíte, zavolejte Biranu Station.
Za chvíli se objeví další Cardassiané, i ty zničte.
Rada pro tento boj: jakmile bude jeden z nich poškozen tak, že bude mít "zdraví" přibližně na 20 %, zaútočte na druhý a po jeho zničení dodělejte ten první.
Pokud se objeví další Cardassiané, zničte je.
Shlédněte nudnou animaci s kapitánem Picardem a gratuluji, právě jste zakončili druhou epizodu.

Epizoda 3
Mise 1:
Svěří vám velení na Sovereign a celá tato mise bude jen jeho test.
Pro milovníky kvantových torpéd: máte je omezené, takže s nimi šetřte. (Toto omezení platí i pro další mise až do určité doby.)
Poté, co vyslechnete admirála Liu, dejte Undock.
Leťte do systému Savoy.
Leťte na Savoy1.
Proskenujte Asteroid.
Nastavte Phasers Only.
Vyberte Destroy.
Až přiletí U.S.S. Geronimo, přestaňte pálit na Asteroid.
Přijměte nabídku na souboj a zničte U.S.S. Geronimo.
Jde jen o simulaci, takže se nebojte. Když budete zničeni, mise nekončí.
Poté přiletí dva Draví ptáci (Bird of Prey).
Připojí se k souboji.
Po skončení boje leťte do systému Vesuvi.
Poznámka pro boj - kvantová torpéda se po skončení simulovaného boje NEDOPLNÍ, ale fotonová ANO.

Mise 2:
Po příletu leťte k Dust Cloud (Warp).
Zavolejte U.S.S. Berkeley.
Dejte Yellow Alert.
Zamiřte si to pomocí Nav Points do oblaku prachu a skenujte jednotlivé zbytky.
Musíte se ke zbytku dostat na vzdálenost 20 km a proskenovat ho.
Já sám jsem našel hledaný zbytek hvězdy v Nav Points 2.
Leťte k U.S.S. Berkeley (Nav Points).
Kontaktujte Hvězdnou flotilu.
Dejte Nav Alpha.
Proskenujte sondu.
Poté dejte Nav Beta.
Až zaútočí Romulané, promluvte si s Datou (Report).
Dejte Nav Dust Cloud.
Za chvíli dejte Nav Beta.
Leťte k Starbase 12.
Po ukončení hovoru s admirálem Liu doporučuji nechat se opravit (Dock).
Poté leťte k systému Itari.

Mise 3:
Až vás o to Romulané požádají, sklopte štíty.
Popovídáte si a zamíříte do systému Voltair.
Poletíte k Voltair 1 a zaútočíte na Cardassiany.
Po dalším rozhovoru zamiřte do systému Xi Entrades.
Opět zaútočte na Cardassiany.
Až skončí boj, vyslechněte další nudný rozhovor a leťte do sytému Belarus.

Mise 4:
Po rozhovoru s klingonskou lodí proskenujte oblast.
Zamiřte ke zničenému Dravému ptákovi a proskenujte ho.
Přiletí Cardassiané, tak na ně zaútočte.
Až odletí (zbabělci), proskenujte oblast a leťte k Belarus 2.
Opět zaútočte na Cardassiany.
Až bude po boji, zamiřte k Starbase 12.
Gratuluji, další epizoda je hotová.

Epizoda 4
Mise 1 a 2:
Obě tyto mise se mohou prolínat, záleží na pořadí systémů, jak je navštěvujete.
Pokud zvolíte jiné pořadí, můžete zažít jiné věci než já.
Leťte do systému Riha.
Setkáte se s Cardassiany, tak je zničte.
Leťte do systému Celebrai. (Po příletu se hra uloží.)
Opět uvidíte Cardassiany a hádejte, co máte dělat.
Až to s nimi vyřídíte, leťte do systému Belarus. (Po příletu se hra uloží.)
Leťte do sytému Voltair.
Proskenujte oblast.
Leťte k Voltair 1.
Proskenujte cizí loď.
Zaútočí na vás Cardassiané, takže jim vysvětlete, kdo je tady pánem.
Až je zničíte, leťte do systému Nepenthe. (Po příletu se hra uloží.)
Skryjte se ve středu pole asteroidů a vyslechněte zajímavý rozhovor.
Až vás objeví Cardassiané, braňte se.
Jakmile přiletí cardassijské posily, je dobré utéct (pozn. Kovi: říká se, takticky ustoupit) na Starbase 12.

Mise 3:
Na této misi vás bude doprovázet U.S.S. Enterprise, takže se snažte vytáhnout.
Leťte do systému Chambana.
V systému se nachází několik lodí Cardassianů a jedny jejich loděnice (Shipyard).
Vaším úkolem je zničit loděnice, takže hurá do toho.
Až bude vše hotovo, vraťte se na Starbase 12.
Gratuluji, epizodu 4 máte hotovou.

Epizoda 5
Mise 1:
Až se admirál vykecá, stáhněte si záznam U.S.S. Geronimo (Data to rád udělá).
Leťte do systému Prendel.
Musíte najít stanici (Outpost), která se tu někde nachází.
Já vám neřeknu, u které planety je, takže si je hezky projděte jednu po druhé.
Nezapomeňte u každé planety proskenovat oblast.
Až najdete divné údaje (Strange Readings), leťte na jejich pozici.
Najdete tam hledanou stanici.
Když se přiblížíte blíž a proskenujete ji, začne po vás pálit.
Tak jí vyřaďte zdroj energie (Power Plant).
Stanici nesmíte zničit!
Poté nechte Data, ať se vypovídá.
Za chvíli přiletí Cardassiané a zaútočí na stanici, tak je zničte.
Až si to s nimi vyřídíte a Data dokončí svou práci, stanici zničte.
Leťte k Starbase 12.

Mise 2:
Dostanete za úkol najít určité zařízení, tak s chutí do toho.
Leťte do systému Alioth.
Zařízení je v tomto systému na některé planetě.
Já vám opět neřeknu na jaké, takže opět procházejte planety jednu po druhé.
Uvědomte si, že Cardassiané vás NESMÍ najít, takže se skrývejte.
Dám vám jen jednu indicii - zařízení je tam, kde jsou dva satelity na orbitě.
Nejsou však vidět hned po příletu, ale až se přiblížíte k planetě.
Až se dostanete na orbitu této planety, proskenujte ji.
Shlédnete delší animaci, a až přiletí Cardassiané, zničte oba dva satelity.
Po jejich zničení leťte k Starbase 12.
Ano, komandér Data opravdu zůstane na planetě, ale vy jste dokončili pátou epizodu.

Epizoda 6
Mise 1:
Podle rozkazu leťte do systému Artrus.
Pokud objevíte nějaké Cardassiany, tak je také dle rozkazu zničit.
Poté leťte do systému Ona.
Opět se střetnete s Cardassiany - přilétají jim v průběhu boje posily.
Až je vyřídíte, leťte do systému Savoy.
Tam se střetnete s Cardassiany (už zase).
Až utečou, leťte na Savoy 1.
Zde bojujte s Cardassiany tak dlouho, dokud bezpečně neodletí všechny transportní lodě.
Až budou transportní lodě v bezpečí, leťte na Starbase 12.

Mise 2:
Leťte do systému Gable.
Poté na Gable 3.
Musíte ochránit U.S.S. Nightingale před Cardassiany, takže jakmile se objeví, hurá do nich.
Až budou všechny lodě Cardassianů zničeny a všechny záchranné moduly naloděny, leťte na Serris.
Pak na Serris 1.
Zde musíte ochránit U.S.S. Nightingale a U.S.S. Dauntless (nezdá se vám těch Cardassianů trochu moc?).
Až skončí boj, shlédněte emotivní scénu zničení U.S.S. Dauntless.
Vraťte se na Starbase 12.

Mise 3:
Zavolejte U.S.S. Khitomer.
Leťte do systému Savoy.
Až zničíte Cardassiany, leťte na Savoy 1.
Zaútočte na Cardassiany (Khitomer a Savoy station musí přežít).
Až Khitomer obsadí Savoy Station, přiletí Cardassiané.
Nejdřív zničte transportní lodě a pak zbytek.
Až oblast vyčistíte, vraťte se na Starbase 12.

Mise 4:
Máte za úkol najít základnu a dostanete pár systémů na průzkum.
Já sice vím, kde je základna, ale neřeknu vám to.
Hezky hledejte.
Až najdete planetu, kde je velké podezření na základnu, vypusťte sondu.
Bojujte s Cardassiany, dokud vám sonda nepředá potřebné údaje. (Mají přesilu.)
Pak se vraťte na Starbase 12.

Mise 5:
Tahle mise navazuje na předchozí, takže opět nezmíním jména systémů.
Zavolá vám U.S.S. Khitomer a sdělí vám, kam máte letět.
Tak ji poslechněte.
Až tam doletíte, zničte Cardassiany.
Pak leťte do systému, kde jste našli v předchozí misi základnu.
Pokud cestou potkáte Cardassiany, zničit.
Bojujte s Cardassiany a s Kessoky do té doby, než dostanete rozkaz odletět do sytému Beol.
Tak tam leťte - a máte 6. epizodu hotovou.

Epizoda 7
Mise 1:
V průběhu cesty dostanete rozkaz letět k Starbase 12.
Až tam doletíte, nechte se opravit.
Sice vás neopraví, ale dostanete čerstvou zásilku torpéd.
Od této mise se při každé opravě v doku doplní i kvantová torpéda, takže s nimi nemusíte šetřit.
Mise je jinak jednoduchá.
Až přiletí Cardassiané, zničit.
Až to uděláte, tak za chvíli přiletí několik nákladních lodí.
Opět zničit.
Po rozhovoru s admirálem se nechte opravit.
Dostanete zásilku experimentálních torpéd.
Leťte do systému Albirea.

Mise 2:
Shlédněte nudný rozhovor.
Až přiletí Cardassiané, zničte je.
Vaším dalším úkolem je ochránit základnu a zajistit, aby se Klingoni a Romulané nerozstříleli navzájem.
Až vás stanice zavolá, máte vyhráno.

Mise 3:
V této misi musíte zničit čtyři senzory ve čtyřech různých systémech.
Pak ještě základnu doplňující zásoby.
Jak budete systémy procházet, nechám na vás.
Nikde není tak silná obrana, abych musel psát podrobnější návod.
Po prvním systému obdržíte volání o pomoc, tak leťte do systému Xi Entrades.
Až zničíte Cardassiany, zachráněná loď se k vám přidá.
Až zničíte všechny senzory, leťte do sytému Ascella.
Zde musíte zničit obranu Cardassianů a samotnou stanici.
Vraťte se na Starbase 12.

Mise 4:
Leťte do sytému Alioth.
Až zničíte Cardassiany na okraji systému, leťte na Alioth 6.
Vaším úkolem je zničit stanici, tak směle do toho.
Až ji zničíte, zvyšte energii do senzorů a zavolejte planetu.
Mise končí a s ní i 7. epizoda.

Epizoda 8
Tady vás opustím a předám slovo Species 8472. Upozornění pro všechny - poslední epizoda není žádná sranda.

A další upozornění: Jsem nekuřák. To jen pro případné kritiky.
Tímto se s vámi loučím. Ať žije Tal'Shiar! (Pozn.: Názory autora článku se nemusí shodovat (a také se neshodují) s názory redakce.)

Preax,
Romulanské velvyslanectví

Epizoda 8
Misia 1:
Po prílete ku Starbase 12 odporúčam opraviť svoju loďku, a potom keď sa od admirála Liu dozvieme detaily o ďalšej misii, kde nám dá vybrať si ďalšie dve lode podľa vlastného výberu (máme možnosť si vybrať z týchto 4 lodí - Akira Class, Galaxy Class, Romulan D'Deridex Class alias Warbird, a Klingon Vor'cha Class) pre poslednú epizódu. Ja osobne som si vybral pri prvých pokusoch najprv Romulana a Klingona ako svoj doprovod, ale potom po prvých neúspechoch som Klingona vymenil za Akiru. Z akých dôvodov? Klingonská Vor'cha je v tejto hre z nejakých dôvodov hrozne slabá, a rýchlo ju zničia, a Akira je rýchla, dobre manévrovateľná, má quantum torpéda a vydrží o trocha viacej. Romulana hlavne kvôli jeho silným disruptorom, je to síce asi najpomalšia a najlenivejšia loď v celej hre, ale aj dosť silná pri čelných útokoch kde využíva už spomenuté disruptory a ostatné zbrane, a dokonca aj veľa vydrží v bitke, pokiaľ sa do neho nepustí viacej lodí naraz. A osobne moc neodporúčam vyberať si ako jednu zo svojich lodí Galaxy Class, so svojimi fotónovými torpédami toho veľa nenarobí, a verte mi, silné zbrane budete ochvíľu potrebovať tak moc, ako nikdy predtým. Takže po výbere doprovodu sa warpujte do systému Omega Draconis. V ciele našej cesty natrafíme na cca 5 - 6 cardassijských lodí triedy Keldon. Stačí zničiť jednu alebo dve lode a ostatné odletia ku tretej planéte systému Omega Draconis (pozor, odporúčam šetriť quantum torpéda na misiu č. 2 kde ich budete potrebovať určite viacej), a potom zničte tachyon emitter, ktorý znemožňuje komunikáciu dlhého dosahu a warpovanie. Potom bude vhodné vrátiť sa na Starbase 12, kde poopravovať škody ak ste nejaké utrpeli pri bitke s Cardassianmi. Po dokončení opráv sa presuňte ku tretej planéte systému Omega Draconis.

Misia 2:
Po prílete ku planéte vás určite nepoteší flotila ktorá tam už na vás čaká. Je to zmeska cardassijských lodí triedy Keldon a kessokských Heavy Cruiserov. Ale kľud najhoršie ešte len príde. Takže najprv zničte tachyon emitter - stále s fotónovými torpédami (4 torpéda zničia celé zariadenie), a následne začnite unikať ako najrýchlejšie viete pred flotilou cardassijských a kessokských lodí, ktoré po vás budú síce strieľať, ale na diaľku vám moc neublížia (vlastne kessokské lode trocha hej). Ako budete pred nimi unikať, Data zatiaľ kontaktuje zo strojovne vodcu Kessokov na planéte. Po chvíľke keď vás Data znovu kontaktuje zo strojovne, že jeho rozhovor s vodcom Kessokov bol úspešný, a po skončení jeho slov sa kessokské lode obrátia proti Cardassianom. Môžete im pomôcť, ale radšej sa venujte opravám poškodených systémov ktoré mohli poškodiť Kessokovia pri svojej streľbe na diaľku. Tiež je dobré prejsť na GREEN ALERT a tým si dobiť zásoby energie do plného stavu, verte mi, zíde sa to. Po zničení ostávajúcich cardassijských Keldonov sa tam navtírajú ďalší štyria Cardassiani, tentokrát však už o niečo silnejšie Hybridy, ktoré sú kombináciou kessokskej a cardassijskej techniky. Teraz je čas prepnúť na quantum torpéda, a Brexovy v strojovni zaveliť aby zvýšil prísun energie pre zbrane a štíty na 125 % a senzory môže stiahnuť na 50 % - 75 %, aby zbytočne nežrali potrebnú energiu. Zamerajte sa na jedného Hybrida. Je dobré zapojiť do útoku na váš cieľ aj svoje doprovodné lode (keďže kessokské lode krátko po prílete Hybridov odletia brániť svoju kolóniu, ostávate na to sám so svojou malou eskortou) cez príkazy HAIL\loď ktorú chcete zavolať\ATTACK TARGET im prikážte aby útočili na váš cieľ, a spoločne im začnite ničiť nejaký dôležitý podsystém, ako napr. WARP CORE alebo WARP ENGINES. Odporúčam ničiť takéto dôležité systémy, ktoré následne po svojom zničení zničia aj celú loď. Behom útokov vám tam na pomoc priletí aj Enterprise, a tak spoločne zničte ostávajúce Hybridy. Bude to vela práce, keďže sú to veľmi silné lode, a kľudne sa môže stať že zničia obe doprovodné lode, čo už, majú smolu. Po zničení Hybridov a krátkom rozhovore s Picardom sa warpujte priamo ku slnku (alebo inak aj prvá planéta systému Omega Draconis).

Misia 3:
Tu na vás už bude čakať posledný SolarFormer, ktorý treba vyradiť/nezničiť. Medzitým tam ešte bude otravovať hlavný "vodca" Cardassianov - Matan, ktorého treba zabiť. Je tu ale menší problém. Jeho loď používa maskovacie zariadenie. Keďže dôstojníci na vašom mostíku sú šikovný, tak sami prídu na nápad vystopovať jeho maskovanú loď pomocou signálu ktorý vysiela jeho loď pri vašej spoločnej komunikácii. Medzitým sa Data presunie na SolarFormer aby ho deaktivoval, a vy môžete zatiaľ zničiť odhalenú Matanovu loď. Data zatiaľ úspešne deaktivuje SolarFormer a zbytok už je ľahký...

Tak po pár rokoch od vydania som si znovu zahral túto skvelú hru, a náhodou som zistil, že je možno hru ukončiť aj trochu iným spôsobom ako v prvom (v takmer 3,5 roka starom) uvedenom prípade/návode. Možno k tejto možnosti viedli nejaké iné kroky počas predchádzajúcich misií, že som teraz spravil niečo, čo som pred pár rokmi nespravil, a preto sa mi táto možnosť vtedy neobjavila, ale to si už ťažko spomeniem ako som to vtedy hral a či na to má niečo vplyv.

Takže:
Konkrétne po začatí epizódy 8, keď naša loď priletí k Starbase 12 ihneď vykonajte opravy a doplnenie zásob ak treba. Hneď ako dostaneme od admirála Liu novú misiu zničiť všetky SolarFormery, tak sa pekne pustíme do misie. Do misie dostaneme ešte ako doprovod USS Geronimo (Akira Class) a USS San Francisco (Galaxy Class). Po lokalizovaní prvého zariadenia cez SCAN AREA v systéme Riha tam odcestujme, kde natrafíme na jednu Galor Class loďku, a dve Kessok Light loďky. Kessokské lode môžme prenechať nášmu doprovodu, a zatiaľ vyraďme Galor Class loďke IMPULSE ENGINES, najlepšie asi fotónovými torp., alebo phasermi, pretože loď nesmie byť zničená kvoli dôležitým informáciám ktoré z nej neskôr vytiahneme. Takže po vyradení impulz pohonu na Galore ešte zničíme Kessokov, a možme sa venovať vyradenému Galoru. Kapitán USS Geronima sa hneď ozve s tým, že ju chce zničiť sám, no ešte mu k tomu nedávajte rozkaz. Najprv preskenujte nehybnú loď, a nechajte nech si pokecajú vaši dôstojníci, ktorí zachvíľku stiahnu data z Galoru, a z kapitánových denníkov sa dozvieme viac info o ďalších zariadeniach a že používajú maskovanie. Potom možte povoliť zničenie Galor lode, čo má za následok, že sa nedaleko demaskuje jedno z týchto zariadení. Pokiaľ by váš doprovod začal po zariadení strielať, tak ich ešte zastavte cez HAIL. Najprv preskenujte zariadenie, a po menšom pokece na mostíku zariadenie zničte. Až sa tak stane, tak znovu zadajte SCAN AREA, a až Miguel oznámi že našiel ďalšie zariadenie v systéme Cebalrai, tak do toho systému odcestujte. Po prílete zistíme prítomnosť jedného zariadenia, 5x Kessok Light Cruiser a 1x Kessok Heavy Cruiser. Znova nechajme doprovod nech sa zabáva s nepriateľom, a zatiaľ zničme zariadenie, čo bude mať za následok že všetky nepriateľské lode odletia. Znova po krátkom pokece zadajme príkaz SCAN AREA, na čo Miguel zistí, že ďalšie zariadenie je v systéme Belarus. Tak tam odleťme, znova preskanujme okolie a odleťme k Belarus 1, kde sa nám po prílete spustí krátke video, z ktorého sa dozvieme že sa chystáme vletieť do prítomnej hmloviny. Teraz príde tá zaujímavosť, ktorá trocha pozmení záver hry. Nie je dôležité v akom "móde"/ALERTE vletíme do hmloviny, stačí aj YELLOW ALERT (možno to bude aj najlepšie ak by niekoho náhodou svrbel prst na spúšti), a netreba sa plašiť pred tým čo tam objavíme. Teda až vletíme do hmloviny, po chvíľke objavíme dva objekty, jedno SolarFormer zariadenie, a jeden Kessok Heavy Cruiser - ale kľud. Loď je nehybná, bez štítov a nič nám nehrozí pokiaľ nezačneme strieľať prvý, čo neodporúčam ak chceme vidieť zmenu. Po priblížení sa k cudzej lodi sa nám ozvú kapitáni oboch doprovodných lodí, že sú pripravený si zastrieľať na loď, ale nevydávať im žiaden príkaz, len preskenujme kessokskú loď a po hlásení ich zavolajme, na čo nám zareagujú, ibaže im najprv niet rozumieť, o čo sa postará Cmdr. Data. Po krátkom odkaze od kessokského kapitána dostaneme výzvu aby sme k nim na loď transportovali Cmdr. Datu. Tak mu zadajme rozkaz GO TO KESSOK SHIP. Až sa tam prenesie aj napriek námietkam niektorých dôstojníkov, sa Cmdr. Data ozve z cudzej lode a začne sa rozhovor s Kessokmi. To bude mať za následok nadviazanie priateľských vzťahov s touto loďou resp. jej kapitánom Neb-Lusom. Ten nám povie, že Cardassiani oklamali a zmanipulovali Kessokov proti Federácii, a len Neb-Lus im odmietol "uveriť". V podstate tým že sme na jeho loď nevystrelili sme dokázali že nie sme nepriatelia ako si Neb-Lus aj pôvodne myslel. Ibaže to ešte nevie zbytok Kessokov, keďže Cardassiani im klamstvom o Federácii a ochrane pred nami znemožnili komunikáciu a warp pohon v systéme Omega Draconis do ktorého sa neskôr dostaneme. Po ukončení rozhovoru ešte kontaktujeme flotilu, na čo nám admirál Liu zase poďakuje za to čo sme dosiahli s Kessokmi, zoberieme naspäť Data na našu loď a potom poleťme naspäť k Starbase 12, kde sa opravme a doplňme zásoby.

Zbytok už bude v podstate identický s mojim predchodzím popisom, len akurát s drobnými rozdielmi.
- Namiesto možného výberu dvoch lodí si budeme môcť vybrať už iba jednu, ja som si zvolil Romulana, a druhá loď v doprovode je náš nový priateľ Neb-Lus.
- Po prílete k Omega Draconis 3, kde je kessokská kolónia objavíme už spomínanú flotilu Cardassianov a Kessok Heavy Cruiserov, ibaže s tým rozdielom, že kessokské lode na nás vďaka Neb-Lusovej prítomnosti nebudú útočiť ale budú neutrálne, a rovnako po zničení tlmiaceho emitteru keď konečne Neb-Lus zavolá na planétu začnú Kessokovia strieľať po Cardassianoch.
- Až zničíme Keldony a priletia Hybridy, ostatné kessokské lode odletia brániť dáku svoju kolóniu, a ostane s nami len Neb-Lus a Romulan. Aj ked je Neb-Lusov Heavy Cruiser určite pekná a silná loďka, proti Hybridom teda moc nevydrží a čoskoro ho zničia, pravdepodobne moc nevydrží ani Romulan, ale aspoň nám kúpia trocha času, aby sme mohli zničiť daký ten Hybrid. Čoskoro ale doletí Jean-Luc , a spoločne rozfláknite ten hybridný zbytok.
No, aj keď potom možno trocha poškodený z boja, dokončíme misiu/hru.

Tak, a nakoniec konečne vo finálnom videu nám Jean-Luc oznámi že boli aj hlavne vďaka nám nadviazané diplomatické styky s Kessokmi, a dokonca je aj jeden Kessok Heavy Cruiser vidiet na pozadi vo videu :)

Species 8472,
* STAR TREK * Enterprise
Přidáno: 25.3.2002

Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Bridge Commander najdete zde.