Rozhovor s Davidem RumlemMartin Kovář: Na začátek nám prosím představ svoji hru Star Trek: Space War.David Ruml: Star Trek: Space War je vesmírná akční střílečka viděná seshora, která by se nechala přirovnat ke hře Star Trek: Revolution od Hazard Teamu. Snažím se ji však udělat tak, aby v ní bylo to, co v Revolution není. Těšit se můžete na klasické příběhové mise, rychlý boj i hru více hráčů (a možná i přes internet). Martin Kovář: Různě zpracovaných vesmírných stříleček se momentálně připravuje velké množství. Proč ses také rozhodl pro tento žánr? David Ruml: Vesmírné střílečky mám moc rád a nikdo zatím neudělal takovou, kterou bych si přál. Martin Kovář: Pro svoji hru samozřejmě připravuješ i vlastní příběh. Můžeš alespoň stručně naznačit, o co by mělo jít? David Ruml: Můžu. Jde o to, že po příletu Voyageru nechtěla Federace nic prozradit o jeho technologii pancíře. Po několika letech je tato technologie podrobně studována a přitom je odhalena romulanským špehem. Hned v první misi dojde k velké bitvě, protože špeh poslal zprávu na Válečného ptáka a tvým úkolem je zabránit, aby se tato zpráva dostala až k romulanskému senátu. Ale nepovede se a Romulané nakonec vyhlásí Federaci válku. Postupem času se budou na stranu Romulanů přidávat další rasy a tím bude stoupat obtížnost hry. Musím poděkovat Michalovi Šotolovi, který mi s vymýšlením příběhu pomohl. Martin Kovář: Hlavními nepřáteli tedy očividně budou Romulané. Jaká jiná plavidla můžeme ve hře očekávat? David Ruml: Momentálně jsou ve hře třídy Norexan (Valdore) a Válečný pták za Romulany, Negh'Var, Vor'Cha, Dravec a K'Vort pro Klingony, Diamant, Krychle a Koule na straně Borgů. Dále pak Bugship a Battlecruiser za Dominion, ferengijský Marauder, orionský Nihydron a samozřejmě za Federaci plavidla tříd Ambassador, Galaxy, Intrepid a Akira. Přibudou však ještě mnohá další. Martin Kovář: Odkud bereš grafiku? Stahuješ z internetu, nebo je to vlastní tvorba? David Ruml: Lodě beru z vesmírného simulátoru Star Trek: Bridge Commander a z taktické simulace Star Trek: Starfleet Command 3. Grafické prvky v hlavním menu jsou pak dílem stažené z internetu a dílem vlastní tvorba. Martin Kovář: Máš v úmyslu doprovodit akci hudbou? A pokud ano, odkud ji čerpáš? David Ruml: Ano, akce bude doprovázena hudbou, kterou čerpám z www.bcfiles.com, ale předpokládám, že udělám i nějakou vlastní. Martin Kovář: Máš v plánu okořenit hru něčím jiným nad rámec obyčejných vesmírných soubojů? Třeba nějaké akční mezihry a tak... David Ruml: Ano. Už mám vymyšlenou akci v mlhovině a v pásu asteroidů a možná i nějakou tu honičku ve warpu. Martin Kovář: Budeme ve hře pro jednoho hráče bojovat vždy sami, nebo se k nám čas od času přidá spřátelená loď? David Ruml: O tom jsem zatím nepřemýšlel, ale pokusím se tam něco takového vecpat. Martin Kovář: Jak jsi říkal, nabízí tvá hra tři základní herní módy: kampaň, rychlou bitvu a multiplayer. Pověz nám něco o těch druhých dvou. Co všechno si budeme moci v módu rychlé bitvy nastavit a jaké možnosti nabídne hra více hráčů? David Ruml: V módu rychlé bitvy si budete moci vybírat z předpřipravených map a samozřejmě i z nabídky lodí. Ve hře pro více hráčů na vás čeká souboj dvou hráčů na jednom počítači a pokud se zadaří, tak i on-line souboje. Martin Kovář: A multiplayer plánuješ pouze jako kooperaci, nebo přidáš i deathmatch? Eventuelně si dovedu představit i capture the flag... David Ruml: Kdepak, zůstane jen u deathmatche s možností vybrat si mapu a loď. Martin Kovář: Kdy odhaduješ, že hra vyjde? David Ruml: Vydání plánuji na období někdy po letních prázdninách, tedy přibližně v září. Martin Kovář, Star Trek Games.CZ Přidáno: 6.5.2004 Seznam všech článků týkajících se hry Star Trek: Space War najdete zde. |