Když už jste tolikrát pracovali s licencí na Star Wars, mysleli bychom si všichni, že vás třeba pro novou hru zaujme jiný žánr. Proč jste se rozhodli vyvíjet jako další projekt startrekový titul?
Ve skutečnosti jsme během několika posledních let pracovali na pár nápadech z galaxie předaleko vzdálené vesmírným bitvám. Ale Activision nás oslovil, protože se jim líbila naše práce na sérii X-Wing, a po diskusi jsme se nakonec rozhodli, že ještě nenastal čas opustit vesmírné bitvy. Během rozhovorů jsme přišli s návrhem tolik odlišným od naší předchozí práce, že by mohl být dost zajímavý jak pro náš tým, tak pro veřejnost. Takže tohle bylo zrození Star Trek: Bridge Commander. Přitom ale také pokračujeme ve vývoji několika našich vlastních projektů, které nejsou vesmírnými bitvami.
Vesmírných simulací s obrovskými loděmi v minulosti nebylo mnoho. Jaké prvky bude mít Star Trek: Bridge Commander, aby se lišil od her jako Independence War, ale aby byl stále tak zábavný jako vaše Star Wars hry a ostatní hry z tohoto subžánru?
Naším cílem je dát vám pocit toho, že velíte cvičené posádce v nebezpečných situacích. Velmi málo her, jestli vůbec nějaká, vám nabídlo hru z pohledu kapitána. Několik málo větších vesmírných simulací vám dalo možnost naskočit do menší lodě nebo vyžadovaly spoustu mikromanagementu. My se snažíme o drama ponorkové simulace a interakci stejně kvalitní jako v adventurách a vše to chceme zasadit do bohatého a rozmanitého vesmíru Star Treku. Je to definitivně unikátní pojetí a lidem by mohlo činit potíže si to představit, ale my přidáváme nové prvky do žánru, ve kterém se cítíme jako doma.
Totally Games vytvořili pro své předchozí Star Wars tituly hluboké a komplexní příběhy. Jaký bude základní příběh ve Star Trek: Bridge Commander?
Dějová linie bude mnohem osobnější a důvěrnější než jakákoliv jiná u našich předchozích titulů. Příběh ukazuje hráče a jeho posádku na palubě lodí stejných tříd jako Enterprise D a E, jak pomáhají koloniím ve vzdálené oblasti vesmíru poté, co nastane hvězdná katastrofa. Vzrušení a výzva roste s tím, jak se posádka žene za zjištěním příčiny v třiceti různých misích, které budou zahrnovat mnoho základních prvků Star Treku - obranu, bitvu, diplomacii, průzkumy, záchranu a vědecké objevy. Interakce s 3D postavami bude jádrem k rozvoji zápletky a k výměně informací. Členové vaší posádky jsou plně vycvičenými a nepřekonatelnými postavami, se kterými budete spolupracovat při bitvách s nepřáteli a při prozkoumávání nových světů.
Bude nová hra obsahovat hru více hráčů, a pokud ano, co budou moci hráči očekávat, když spustí vícečlenné sezení?
V této době jsme se ještě o možnostech hry více hráčů nerozhodli. Jsme stále v návrhářském módu a předtím než rozhodneme, jak nejlépe udělat hru pro více hráčů, se chceme plně soustředit na vytvoření hry pro jednoho hráče.
Děkuji za rozhovor